Hjärtat slår sällsynta slag. Minnen av illusioner är allt jag har.


Jag har idag lovat mig själv att inte besöka facebook. Det är egentligen jättedumt, eller ja väldigt onödigt. Men jag märkte igår att jag inte bara var smått beroende av det utan att jag även tyckte att det var väldigt tråkigt. Jag var så förbannat trött på facebook! denna fantastiska skapelse. (liteironi)
Har det varit svårt? Ja banne mig! och jag märker hur hemskt det låter. Jag borde inte spendera så mycket tid vid datorn. Fast saken är den att mellan träning, skola och läxor har jag inte ork att göra något annat än att surfa.
Andra anekdoter? Jag bevittnade det klassiska jagharinteträffatdigpålängesåjagvetintehurjagskahälsa-mötet på bussen idag. Killen går in för ett handtag och tjejen för ett famntag, killen slingrar armen från hälsningsläge till flickans rygg. Ack! jag fnissade.
Resten av dagen spenderade jag i skolan, på träning och i stan, mest på Humana där jag köpte lite nya kläder. (bilderna) Det var ju trevligt.

Men jag ska fortsätta ännu en dag. Även om du aldrig kommer tillbaks.



Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggt!

2011-02-04 @ 07:53:22
URL: http://jousefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0