I'm cool like eskimo chicks on discovery channel.


Idag tycks vara dagen då alla blev sjuka. Coach är till och med sjuk! det händer nästan aldrig! Men jag är frisk och det är ju bra (knock on wood). Såhär tio dagar innan JSM blir jag alltid en aning hypokondrisk. Det blir inga onödiga äventyr (fast det finns nog inte) och sjuka människor försöker jag undvika.
..och på tal om friidrott. Till helgen åker jag till Göteborg för att tävla i en tävling som roligt nog heter Road to Göteborg 2013. Hur som haver är det meningen att jag ska önska tre låtar som kanske kommer spelas när jag ska hoppa. Alltså som en sorts peppningslåt. Väldigt festligt tycker ju jag. Så under de senaste dagarna har jag jobbat för att hitta de tre perfekta låtarna. Det är svårt!

Här kommer tre bilder på min kompis MegaMaria



I'm hot like telemundo chicas on a solar panel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0