In this kiss I'll change your bore for my bliss.

I ask nothing of you, not even your gratitude.

Klockan är nio och jag har varit vaken i 16 timmar, jag sov dessutom inte så bra inatt. Du kan nu ganska snabbt räkna ut att jag har varit ute på äventyr idag. Ja minsann! jag åkte till Göteborg och slog till med personligtrekord, 12.25 och kom tvåa.
Det är såklart alltid roligt att hoppa personligtrekord men den här tävlingen hade det där lilla extra. Tresteget var dagens första gren och speakern hade i princip all fokus på oss. Låtarna jag hade önskat spelades till varje hopp och publiken var på G. Ärligt talat har jag inte mått så bra som jag gjorde när jag stod på ansatsbanan på fruktansvärt länge. Jag kände mig bra, en skön känsla!
Eftermiddagen blev väldigt flummig, tränarn' hade inte heller sovit så bra och bidrog med en del flum. Jag fnissade åt allt! Minh var arg, blev trött, blev rolig.

Här kommer en fnissbild på mig och Susanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0