okej, okej, du sa okej, jag skär upp hela stan för dig.


Åh, jag är så nöjd med dagen. Träningen var väldigt rolig och gick riktgt bra. Jag trivs bäst när vi bara är två på träningen med Morgan, träningen blir lugnare och mer kvalitativ.
Annars har jag bara haft bra tajming idag. Jag älskar när det blir så. Tåget till Malmö rullade in precis när jag kom och var i princip folktomt.
När jag skulle hem var jag fast bestämd för att ta tåget från centralen och inte Hyllie, (jag tycker att Hyllie är obehagligt på kvällen) men när bussen till Hyllie körde upp nästintill framför näsan på mig var jag bara tvungen att hoppa på. Väl på Hyllie var tåget som annars hade passat så bra inställt och det var 20 minuter till nästa. För att undkomma kylan satte jag mig på ett tåg mot centralen, tåget blev försenat (20min) så jag hoppade av vid triangeln istället, bra gjort! Där träffade jag en vän och vi tog tåget till Hässleholm tillsammans.
Därefter missade jag bussen till Vittsjö och nästa gick om en timme, nu kanske du tror att min tur och tajming hade vänt men nej! mamma var på möte i stan. Jag gick dit och fick sedan skjuts hem.
Detta kanske är väldigt ointressant information men det är väl i princip poängen med bloggar ändå? :)


Jag skulle spöa 15 gangsters för dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0