Du är inte trasig, behöver inte fixas. Du kan sluta leta för det finns inga fel.


Åh vad jag älskar träningarna nu för tiden. Det är soft och slutar alltid med att jag fnissar otroligt mycket. Susanna fnissar också, jättemycket, hon är kul.
Jag fick G i fysik A, jag är lite missnöjd faktiskt. Äh, det är sånt som händer. Jag gjorde en bra träning och hjälpte Jakob med engelskan istället.
Nä, annars lever jag mest på rutiner. Det brukar bli så innan en stor tävling. För att inget ska gå fel så gör jag sånt som jag gör jämt. Skola, träning, mat och kvällsaktiviteter görs på rutin, i princip samma visa varje dag. Kan tyckas tråkigt men i min hjärna är det fullt ös, rutiner är allt jag pallar fokusera på.

Här kommer lite bilder på mina träningskompisar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0