You say i'm not worthy to break your heart.


Jag köpte ett par nya solglasögon igår och märkte då hur kul det är med just solglasögon!
Så jag tänkte för mig själv; Jag borde samla på solbrillor! Jag tänkte sedan vidare och insåg att det nog inte är det bästa man kan samla på. Men vad är då det bästa man kan samla på? Jag tänker direkt på stenar, det finns så många olika och antalet stenar i världen är oändligt! Okej oviktig (läs nördig) information.
I onsdags insåg jag också att killar är starkare OCH smartare än tjejer. Jag baserar detta på min egen klass och märker hur nedlåtande det låter. Aaa va fan! vi är ju bra på annat som Maria sa. (väldigt polistiskt inkorrekt.)
Imorgon åker jag till Göteborg och idag ska jag göra en pastasallad ala Louise för just detta evenemang. Jag är pepp!
Här är en rolig sida; http://gobarbra.com/hit/new-e200b58c702043d98b98241b1d49e2cc
Ja! jag fnissade otroligt mycket!

Nej jag är inte stencool! Det bara blev så....


Glasögon+regn=äckligtjobbigtochjättedumt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0