You were cool like the air between the stars.


Idag åkte jag till...ja okej jag vet inte säkert vad det hette, kanske var det Farstorp. Hur som helst hölls det 30års kalas, ja eller kalas och kalas. Överraskningsfest är nog det rätta ordet. Eftersom detta var min första överraskningsfest ever så var jag nästintill nervös. Det pirrade lite i kroppen som det gör när man går och håller på en hemlis. Sådär barnsligt kul, typ.
Huvudpersonen var/är vegetarian och således bjöds det på en vegetariskt buffé. Det spännande med denna buffé var att jag absolut inte visste vad det var för saker jag stoppade i munnen. Även detta blev som en slags överraskningsfest, i munnen dock, och jag gillade det. Ja, jag är lite förvånad och nej! jag tänker inte bli veggie!
Andra spännande saker som hände var att Björn Kleinhenz (Björn Kleinhenz – The Quest For Your Heart) var där och spelade (han är nämligen bra kompis med min bror). Ingen annan tyckes reagera på detta så som jag gjorde, jag var ju lite starstrukk. Det är alltså killen vars musik jag sitter och lyssnar på här hemma och vars låtar jag har stjärnmarkerat. Jag var ju bara tvungen att gå fram och berätta hur duktig han var.
Ja det blev minsann en trevlig kväll, förutom det faktum att 80% av gästerna rökte, innomhus. Fast i och för sig tänkte jag inte så mycket på det till slut. Nej det var trevligt som sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0