Men du vet baby, baby, baby jag orkar inte tänka på er. Jag vill framåt kan inte följa med tillbaks med dig.


Vi har ingen skola idag och träningen börjar inte förräns klockan fyra. Du kan nu snabbt räkna ut att jag har en hel del fritid för tillfället. Då kanske du tänker, määh! åk till stan då! Gör något festligt! Då kan jag berätta att tanken har slagit mig men! dessvärre har jag inga pengar kvar, eller rättare sagt så sparar jag mina pengar till träningsläger i Nerja och möjliga resor innom Sverige. Därav skulle jag ändå inte kunna shoppa något. Deppigt men sant.
Sååååå, istället gick jag till ICA, köpte frukt, gjorde fruktsallad och har nu ätit så mycket frukt att jag, hör och häpna, fruktsvettas!! Jag hoppas dock på en mer tropisk doft.

Annars känner jag mig väldigt oorganiserad. Jag har en massa tid över men hinner ändå inte med det jag vill, varför? Jag är lat!
Jag vet inte vart jag vill eller vart jag ska, så jag står mest still. Ser mig lite omkring, typ.

..och jag har brist på bilder. DEPPIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0