Så rädd att jag ska glömma bort dig. Du är så långt bort just nu.

Vill ha kvar känslan inuti mig. Allt som är kärlek är du.

Dagen började som vanligt, skola osv. Jag bar mina glasögon, jag tror det uppskattades. Folk var i alla fall väldigt peppade på att pröva dom. Jag missade lunchen men tog istället en snabb fika med Jacob efter skolan och åkte sedan hem.
Kvällen blev ingen vanlig kväll, vilket egentligen är lite poängen med fredagar, OBS även lördagar!
Hur som helst, Vittsjö GIK Friidrott hade årsfest. Mina och pappas friidrottsfilmer visades och jag tog emot priser, alltså en helt okej kväll. Jag spenderade dock mesta delen av kvällen bakom datorn, aggerade "DJ" (typ) och satte ihop passande bilder. Jag tänker inte skriva mer om kvällen eftersom jag känner att jag just nu framstår som nästintill cool! (OBS överdrift!)


Hej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0