Så ta dina minnen och försvinn ur mitt liv, älskade, älskade du.


Jag sitter nu nedbäddad i min säng och har bestämt mig för att jag helt enkelt är för trött för att göra det som jag egentligen borde göra, till exempel läsa en bok.
Dagen har sannerligen varit påfrestande, eller nej egentligen inte. Men jag har ätit för lite, ja det är faktiskt sant. För det bli ju lätt så när man är iväg på äventyr. Man glömmer maten! Jag spenderade nämligen även denna dagen på Atleticum (du läste kanske förra inlägget).
Atleticum har under denna helg blivit invaderad av Danska friidrottare, ja svenska också för den delen men ja, dom är inte lika spännande. Nej, Danskarna skrek, bröt benen, sparkade på saker och slog nya pallasspels rekord stup i kvarten.
Jag märkte ganska snabbt att jag inte förstod mig på danska överhuvudtaget men att jag ändå uppskattade dessa människor. Dom livade liksom upp stället lite.
Ja fast just nu är jag ganska trött på dom och ser helt att de lämnar Sverige på studs!

Nu ska jag snart sova. Jo se, jag har en ny rutin. Gå och lägga sig i tid!
Det fungerar bra tycker jag.

Det skälvde när du rörde vid mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0