Låt mig andas ut.


Åker fram och tillbaks. Hit och dit. Malmö till Vittsjö och tillbaka igen. Ni vet. Det blir stökigt och jag måste prega ner alla mina kläder i diverse väskor i hopp om att inte glömma något otroligt viktigt. Splittrad är känslan. Åh! I-landsproblem! ni gör mig galen!
Annars är det bra. Kul väder, eller nej. Sov bort dagen igår. tvi!
I onsdags skulle det egentligen firats lill-lördag på Babel. Men vännerna bangade och vi två som blev kvar tappade liksom lusten. Jag köpte thai-take-away och det blev en hemmakväll med film och mixande med MegaMaria. Det var mys, men tydligen var KNDVGN och Babel fett, ajaaa..
Träningen är trevlig. Jag har saknat mina träningskompisar. Dom är festliga.
Nu åker jag. orkar inte! gaaah..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0