You aim too low, and I have had enough!


Åhå! imorgon! Jag har under de två senaste dagarna agerat potatis, endast lämnat soffan/sängen för träning och mat. Så otroligt deprimerande! Men imorgon! imorgon händer det faktiskt något. Vad? Neee, ni får hänga lite faktiskt. Om jag berättade skulle du bara bli grön.
Tränade i ösregn idag, vilket egentligen var lite mys för jag pumpade electro. Ni vet när musiken liksom passar perfekt till väder, humör, ja allt, så var det idag.
Vid ICA såg jag en man tvätta händerna i en vattenpöl. Vi säger såhär, Vittsjö <3





Kommentarer
Postat av: Mattias Abulu

andra och tredje bilden. superfina. ska spara dem på min dator så jag kan kolla på dem och då. puss

2011-07-18 @ 16:20:57
URL: http://coverboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0