För du är ingenting. Vi är ingenting. Det händer ingenting. Kom ur askan i elden med dig


Det kan hända att du under de senaste dagarna har suttit och surat över det fatum att jag inte har bloggat. Om så är fallet så ber jag härmed om ursätkt och kontrar med att de senaste dagarna har varit köttiga! Jag firade som de flesta av er förmodligen redan vet min 18års dag på Siestafestivalen. Det blev mycket skratt, dans, kramar, pussar, gratulationer, svett och nya vänner, summa summarum, jag hade jättetrevligt!
Ja det var ju festival och då är det kanske några som undrar över vilket som var min favorit akt. Jag har själv suttit och funderat över detta och vet faktiskt inte. Jag grät som aldrig förr på Håkan Hellström och han är självklart en favorit. Men jag hade fruktansvärt roligt på Crookers och The Kooks var riktigt bra.
Det finns en massa saker som jag skulle kunna berätta när det gäller Siesta men inlägget skulle bli för långt samt och framför allt för flummigt. Vissa saker minns jag mest som fragment och människors namn har jag glömt.
Här kommer istället en lista på alla artister jag såg;
* Ladytron
* The Kooks
* The Ark
* Marcus Price & Carli
* Oskar Linnros
* The Sounds
* Rebecca & Fiona
* Håkan Hellström
* Adam Tensta
* Daniel Adams-Ray
* Dada Life
* Wolfmother
* Crookers
* Billie the vision & the dancers
* Henrik Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0