Hey world I'm tired!


OBS! tyckte att bilden i förra inlägget var för obehaglig! tog bort den!
Även idag har jag jobbat. Uppe med tuppen, slit och släp, och allt sånt där. Chefen klagade på att jag var för långsam, inte konstigt då jag fått dåliga redskap och ingen hjälp. Sen har han mage att stå inne på kontoret, ringa till min bror som sedan fick komma ut och säga till mig att skynda på lite. Chefen är mes! JA! jag är bitter! Rensa ogräs, Tviiiii! 
Annars blir det mest olika småjobb för mig och mina kollegor, den dynamiska trion, Pierre, Emil och jag, tillsammans är vi.....SOMMARJOBBARNA! (för rätt effekt, läs det som om det vore en superhjätes namn, tack). Åh, jag är så trött! det blir mest bara en massa flummig text om ingenting. 
Hur som helst! snart kommer min efterlängtade födelsedagspresent. Har jag inte berättat vad det är för något? Det är bara för att jag har planerat det så. Nu är det ju så att några av er redan vet vad det är för något MEN! för er andra blir det en överraskning. Tills dess får ni och jag vänta med spänning.


Of this black and blue

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0