Det gör så ont när jag ser. Allt vi var, en känsla så skev


Helgen har ju som ni nog vet i princip endast innehållit friidrott. Först tävling i Göteborg GP som gick dåligt, eller mjaa, inget stämde, jag blev förbannad, hoppade 11.92 på ilska och slutade sexa. Dagen efter åkte jag till Lerum med klubben för att tävla i seriematchen. Först hoppade jag tresteg, gjorde en personlig revanch och hoppade 12.14. Därefter hoppade jag längd, hoppade 5.66 och hade allmänt roligt. Det intressanta med denna längdhopps tävlingen var att jag inte gjort ett enda hopp sen JSM innomhus. Blev jag förvånad? jo tack!
Jag sprang även 200 meter i stafetten. Du borde nu har räknat ut att jag idag är gaanska sliten.

Idag fick jag återigen träffa Sussie! det var roligt! hon var brun, jag var rosa (OBS! lite röd på näsan!). Hon var trött, jag var trött. Träningen var väldigt soft och därefter hade vi engelska och jag fick mitt efterlängtade MVG! :D
GLAD TJEJ!

Här kommer en bild på mig och Sussie, för att jag skrev detta blogginlägget för henne skull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0