This can't be the meaning of it all. Everthing is just repeating


Jag har brännsår, under naglarna gömmer sig något svart (OBS! äckligt!), ryggen är stel, fötterna ömma och på fem av mina tio (tack gode gud) fingrar har jag kletat superlim. Hallå Sverige! Jag är en en working class hero! Och sanna mina ord! det är hard work, som man säger. Ja, nu skulle man ju kunna dra hela den där grejen om att det finns människor som har det värre och jag är inget annat än en simpel sommarjobbare. Nej, egentligen borde jag inte klaga utan vara glad över det faktum att jag faktiskt har ett sommarjobb. Och visst är jag det, men just nu, precis när jag har tagit mig igenom ännu en arbetsdag känns livet ganska tungt. Så en eloge till alla dom som hela året tar sig igenom sådana arbetsdagar, eller ialla fall en klapp på axeln som liksom ett "You go girl!", nukanske inte det var så passande. Men ni förstår ju vad jag menar.
Nu måste jag vidare till träning (klapp på axeln?)

JUST DET! igår hände det spännande saker! bra saker! roliga saker! mysiga saker! (OBS! detta är en cliffhanger!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0