You'll learn how to fly, even if you don't try


Vet inte om ni redan har hört Rebecca & Fionas nyaste låtar ( Rebecca & Fiona – If She Was Away / Hard ). Ändå helt okej känner jag, dom toppar inte Luminary ones och är långt ifrån den där tunga electron dom har pratat om att göra. Men hey, vem gillar inte lite pop så här på morgonkvisten?
Igår var jag i Lerum och tävlade. Det var trevligst mest för att jag fick träffa mina FIG-kamrater (ja! jag syftar bland annat på dig Sussie) och en massa andra trevliga friidrottare. Själva tävlingen blev en timme försenad och jag började inte hoppa förrän klockan halv nio på kvällen. Klockan halv tio drog jag till med ett 12 meters hopp och kände mig nöjd med tanke på omständigheterna.
Idag är det midsommar, jag är sugen på shopping, men antar att allt är stängt idag, dessutom är det lite kärvt med pengar, men jag jubbar ju och snart rullar pengarna in.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0