Dom måste lära sig gå, det är vad folk säger när det är vi två


Ni vet det där godiset Lakrisal? jag brukade gilla det galet mycket, men när jag köpte det idag smakade det skit! Det kändes så tragiskt!
Annars har dagen varit förträffligt bra! Jag drog inte till stan, köpte en bikini och pluggade matte. Sen hade vi någon grej med skolan där man tidigare hade fått välja olika yrken som man skulle vilja få lite information om. Jag hade valt reklam och design, ironiskt nog var mannen som informerade oss sämst på att göra reklam för sitt yrke. Aptråkigt!
Annat roligt som hände var att jag fick en massa kommentarer på min klädstil för dagen (bilden från igår). Tydligen var min jacka cool! och jag blev barnsligt glad. Sånt händer inte ofta!
Åh! du kanske undrar varför jag köpte en ny bikini just idag! Jo på onsdag ska vi bada, det låter sådär lagom dagisaktigt men går man en idrottslinje så måste man. Jag är ändå ganska pepp.

Vi måste härifrån, den här stan drar ner oss till botten av ån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0