Dom står och drömmer, det gör jag med. Det är det enda vi har gemensamt


Igår vad jag på kalas. Min mormor fyller 88 (tror jag, för mig är hon alltid 82) och vi åt smörgåstårta, som förövrigt är något av det godaste som finns. Vi diskuterade en massa trevliga saker och letade sedan fynd på vinden. En väldigt trevlig kväll.
Jag har i princip spenderat hela lördagen tillsammans med min bror. Först softade jag mest, prövade återigen på att vara DJ (för mig själv) och försökte lösa en rubiks kub. Därefter bjöd storebror på fest och en efter en trillade det in nya människor. De flesta var tydligen DJ;s och det blev en väldigt trevlig kväll, trots att jag knappt kände någon och var nykter när alla andra inte var det. :P
Imorgon åker jag neråt i vårt skåneland igen. Där finns det minsann ingen snö!
Livet är ganska fint just nu.

Dom vill ha allt som natten kan ge, men jag vill bara att du ser mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0