I like to bite New York, avec un knife and fork.


Att ta tåget på söndagar kan vara något av det mysigaste man kan göra. I alla fall idag. Jag tog ett ganska tidigt tåg och solen var påväg upp. Åh, det var så mysigt. Framför mig satt en liten kille på cirka 2 år, efter ett tag tittade han fram, drog på sitt största leende och sa "heeeej!". Ja minsann det gjorde min morgon så förbannat bra! Därefter fortsatte han titta fram med jämna mellanrum, det var kul. Han var så söt.
Min fina tågresa följdes av träning. Denna söndagsträning som så många tidigare var både jobbig och rolig. Morgan har fyllt vårt träningsprogram med nya övningar, dom är svåra men det är bara roligt.

Tack vare mitt nu ganska långa hår, kan jag ta discobilder. (också tack vare brist på andra aktiviteter)
My body rocks the rhythm, you beat my drum hard.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0