Jag svävar högt och vägrar komma ner, Men ändå svindlar jag när jag ser dig i 3D


I Malmö är det vår, ja så förbannat mycket vår är det! Igår tog jag en sväng in till stan, traskade mest runder för att hitta en buss hem. Eller egentligen hade jag tänkt gå hela vägen hem från centrum men när solen hastigt gick i moln hade jag inte längre någon lust. Efter ett tags promenerande fann jag mig själv omringad av ganska skumma människor, detta ställe blev därefter "skumkvarteret" för mig. Hur som helst blev det en mysig dag.
Idag var det, precis som de andra 6 av 7 dagarna i veckan, träning. Jag stannade extra länge för att hålla Susanna sällskap dessutom var det en rolig träning. När jag kom hem slog jag på den här Idag spellistan, (Om du nu läser detta någon dag efter kan ju listan vara ändrad) och började städa. Helt okej.

Här kommer lite bilder från veckan..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0