You got spark, you got spunk.


Det har varit helg och jag är nu tillbaka i Malmö.
I lördags gjorde jag inte så värst mycket. Vid tolv tiden åkte jag in till stan och fotograferade Jojje och Gabriel, aka Digitalpanik, som var DJ;s på Diamantbanken. Därefter gick jag till kulturhuset och tittade på en fotoutställning. Det var otroligt fina fotografier som alla var naturbilder. Helt fantastiskt!
Resten av helgen vilade jag bara vilket inte har gett resultat, dessvärre.
Denna veckan får vi nytt träningsprogram och jag är förbannat förväntansfull! Jag hoppas självklart på att tränarN har lagt in en massa roliga hoppdrills och inte långa löpningar. Imorgon får vi svaret.

Jag har även hittat en jeansjacka, mumz!


For your love I would die hard like Bruce Willis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0