They only want you when you're seventeen, when you're twenty-one you're no fun.


Igår blev det fest i lägenheten. Ja en överraskningsfest till och med, inte för mig men för Susanna och Maria. Jag spenderade därför hela förmiddagen åt att lura runt Susanna på stan samtidigt som Marcus gjorde samma sak med Maria och trots en hel del bakslag lyckades jag grundlura Sanna och kände mig förbannat nöjd. I lägenheten hade Natalie fixat med dekorationer, mat och gäster. Det blev väldigt lyckat.
Det var ju som ni säkert märkte tisdag igår och därför blev det ingen utgång för 18 åringarna (dessutom fyller inte Sanna år förrän på fredag), så istället drog vi bort till Värnhem och spelade Laserdome.
Jag är dålig på Laserdome, faktistk! jag tyckte själv att jag var för jäkla bra men poängtabellen visade motsatsen. Jag var sämst! trots att jag verkligen levde mig in i rollen, på någon sekund blev jag till en tvättäkta soldat vilket ledde till kramp i benen, svordomar och svettsvettsvett!

Sanna har satt griller i huvuvdet på mig. Säger att man SKA ha godis på planet. Jag ska bara köpa lite fast jag kommer köpa mycket. Men det är hennes fel. faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0