Hur kan dom tro på evig kärlek, hur kan dom tro på den nu?


Jag sitter hemma i lägenheten och har just tagit mig en titt på Siestas spelschema. Snart är det dags och jag är förbannat taggad! Överallt tycks folk prata om festivalen och här i Malmö kan du hitta posters lite här och var. Peppen ligger alltså nära till hands och för att försöka få tiden att gå lite snabbare planerar jag att hålla mig ständigt sysselsatt, det går bra, jag pillar bort nagellack, (tjoho?)

Helgen har varit bra, ja! till och med över förväntan. Tävlingen gick riktigt bra, lördagen var soft och fredagen var mys. Denna veckan har jag en del planerat, planer som lätt kan ställas in, men hur som helst tänker jag stanna i Malmö under helgen och det måste ju innebära äventyr. Fast just nu är "att städa rummet" prio1, dags att dra sig vidare kanske, ska bara pilla bort allt nagellack först (tjoho?). och lära en norrman hur man delar tystnad.
Funderar bara över vad jag ska göra med alla ballonger?! to be continued.....så att säga.

(den här bilden kan du kolla på när du vill köra argaleken med mig, Sussi!)

Jag ger upp, jag lägger ner. Kulan är din, bara sikta skjut, för nu är allt slut. Nu är vi kvitt. Jag börjar om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0