I can't sleep when the sun goes down


Jag har länge suttit och försökt komma på ett bra sätt att förtälja om gårdagen. Jag är ordtom men känner att bloggen inte får undgå en dag som den igår. Ni får därför ursäkta om det blir ett relativt färglöst inlägg.
Jag började hur som helst dagen med en fika på stan, promenerade runt lite med en kompis och åkte sedan hem. Därefter var jag trött som bara den och ville helst av allt bara sova bort hela resten av dagen. Men, jag sparkade mig själv i häcken, tog mig i kragen och cyklade hem till Daniella för att äta tacos med ett gäng trevliga tjejer. Efter cykling i regn och filmmys åkte jag, Maria och Natalie bort till skeppsbron. Vi åkte fel först, det var klantigt, fast det gjorde inte så mycket. Anywho, väl där entrade vi gamla K3, nu låter det som att jag visste precis vart jag var men ärligt talat så var jag ganska lost. Där lyssnade vi på Digitalpanik och jag fick berättat för mig att det är skandal och misär att jag aldrig har smakat falafel, då jag bott i Malmö i hela två år. Det var helt enkelt förjävligt! Jag känner hur ni nu sitter där hemma suckandes och hur jag sjunker till botten i era ögon. Så vi går vidare!
Digitalpanik var bra, riktigt bra och vi dansade på så gott som vi kunde. Det var verkligen kul och ett bra slut på en mysig kväll. Det är fina vänner jag har minsann!




I just want to feel like we're togheter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0