You stabbed my heart in a positive way


Ja det där med att hålla sig sysselsatt går ganska dåligt. Nästan alla våra lektioner faller bort och på träningsprogrammet står "lätt vecka" vilket innebär endast fyra pass. Jag har alltså en massa tid över till att göra ingenting! Då blir jag hunrig, går ner till ICA, lagar lasange. Sen blir jag trött, sover någon timme eller tittar på film. Därefter provar jag kläder, töntigt jag vet! spelar gitarr och dagdrömmer. Låter kanske assoft! vilket det också är. MEN! det är framför allt tråkigt.
Jag har bara 38 minuter kvar på spotify och lyssnar därför på musik via YouTube. Det är jättedeppigt faktiskt!

Det här var alltså gårdagens inlägg som jag, konstigt nog, var för lat för att lägga upp. Sanningen är att dagen faktiskt blev ganska intressant lite senare. Jag grät till exempel till filmen jag såg!!
Ikväll hänger jag med SmalaSussi. Vi har tränat, haft ett seriöst prat med vår tränare, ätit lasange, tittat på Take One (igen) och lite sånt. 
Äh, jag är nöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0