Blås inte luft i min ballong om du inte vågar följa med till himmelen.


Nu var det ett tag sen jag bloggade sist. Det finns egentligen ingen vettig förklaring till varför det varit så tomt här. Livet kom väl emellan. Jag väntar på att någon slags skrivarlust ska infinna sig, men nej. I söndags var pappa här och hälsade på. Det var trevligt.
Just nu sitter jag och väntar på att skolan ska börja. Det mesta är mellanmjölk just nu. Inget händer, allt liksom bara är, som det är. Igår gick jag runt i stan en runda. Utan pengar är det trevligaste man kan göra att bara prova kläder. Det gjorde jag. Sånt som jag VET att jag aldrig kommer köpa ändå. Lite som att klä ut sig kan man säga.
När jag blev trött men ändå inte vill gå hem satte jag mig på H&Msomklädningsrumsgolv, tog fulbilder, åt (lite) godis och funderade. Tills jag insåg att utanför stod det en massa folk och köade, jag reste mig och gick hem.
Så bloggen det blir inte mycket festligare än såhär just nu. Ska försöka bättra mig.

Här snear jag på livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0