Var försiktig du har mitt liv i din hand


Det har varit en annorlunda helg, som är svår att summera. Det började med en chill födelsedagsmiddag som blev aningen ochill ut på småtimmarna. Men det var trevligt.
Dagen efter bjöd på en otrolig trötthet och i lägenheten sprang det runt en hel drös flickor. Halvt klara, en aning irriterade och huvudvärken infann sig. Jag tog mig så småningom i kragen. Slog mig fram till spegeln och efter ett tag var jag återigen på gott humör.
Timmarna efter körde jag mest mitt eget race, delade ut klubbor och tror att det uppskattades. Slagthuset var fyllt med trevliga vänner och jag lyckades även träffa några nya. Natten slutade inte på topp. Skratten blandades med gråt och jag var förvirrad (ärnogdetfortfarande). Men annars ärre fint. dumt att klaga. Håkan Hellström går som en röd tråd genom hela helgen.



Akta dig för människor, för människor gör en illa om dom kan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0