Här står jag och spricker, Så svara din jävel. Ge mig ett ja eller ett nej.


Bloggade jag om Lasse Winnerbäck igår? JA! det gjorde jag tamigfan. Gjorde Siesta sitt första bandsläpp idag? Ja. Var Lars med? Selfklart! Jag tänker ta tillfället i akt och kalla mig själv synsk. Måste vara så.
På övrigtlistan står det för dagen svenskaplugg. Är jag awesome på det? inte just nu, om jag ska vara ärlig och så. Jag lyssnar hellre på popmusik, viftar lite med händerna när det svänger som mest (nivetjuhurjaggör) och ser när solen trillar ner. Aaaaight!
På min fritid är jag inne i stan i en timme. Idag i alla fall...eh..äh..

Tror att ni gillar bilder. Här kan ni se hur trött jag är på plugg. Lov? eeeh ja tack!


..eller ta och skjut mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0