Jag blev använd en gång mest på skämt


Vid det här laget har ni väl vant er vid att blogginläggen trillar in dagligen. Dessvärre inte igår. Varför? jag var nog för trött. Det hände mycket igår, egentligen. Fast allt var liksom ingenting. Jag gjorde vanliga grejer men lyckades hålla mig sysselsatt hela dagen och gjorde det, om jag får ta mig friheten att skryta lite, med bravur. faktiskt.
Nej något så där extra festligt har jag inte att blogga om. Önskar att jag hade det. Lite äventyr såhär under helgen är ju aldrig fel. Idag åkte jag till pappa. Pratade med honom och storebror en del. Det var trevligt och välbehövt.
Åh! vilket platt blogginlägg! jag ville bara mata er mina hunriga bloggläsare!
Ni kan ju läsa här istället http://kaptenboelja.blogg.se/

Oh happy days! och sånt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0