Jag har sett dig falla i så många andras famnar


Håkan Hellström säger, "Då förstår dom att man är en idiot. En helt vanlig idiot.." Han är fin, Håkan. Förbannat fin. Lite svårt att beskriva utan att låta så där flummigt halvfanatiskt kär i honom. Senast i fredags åkte jag nattbussen hem och sjöng Håkan för Sussie. Helgen innan sjöng jag mig hes till honom och i somras grät jag mig tom.
Det låter så flummigt. Så typsikt 18 år. Jag vet inte. Men ni som vet, ni vet vad jag menar.
Annars har dagen varit bra. Lite stressig och så. Men det ordnar upp sig. Imorgon ska vi ta skolfoto, det sista! och vi beställer studentmössor. Det närmar sig mina vänner! med stormsteg. Fint ärre! som smör.
Det har ju varit lite tomt med bilder här på senaste. Det fixar jag.
och!! jag drack en vanlig Cola idag. Händer typ aldrig. Behövde blogga om det.

Jag märker att det mest blev en massa bilder på mig själv. Men jag finns alltid i närheten. Lev with it.



Innan morgonen är ny. Låt oss fly.




Kommentarer
Postat av: Mattias Abulu

"Men jag finns alltid i närheten" - Du är för gooooo!!! :))

2011-10-11 @ 22:44:36
URL: http://coverboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0