Jag lovar att vara verkligare och jag lovar detta verkligen.


Gårdagen blev annorlunda. Den började dock som vanligt med träning, skola och allt vad det innebär. Som vanligt spenderade jag eftermiddagen med Sussie på Espresso House. Det har vid det här laget blivit en mysig vana som liksom göra regniga tisdagar aningen festligare.
Något som definitivt gör regninga tisdagar festligare är när Natalies två Varbergs kompisar lite spontant rullar in i Mamlö. Pojkarna var musikaliska och mitt rum blev därför poppis. Gitarr och Piano användes flitigt, jag fnissade, mycket! och Natalie ursäktade deras knas. De lämnade lägenheten vid åtta imorse och även fast jag själv inte behövde gå upp förrän klockan tio så är jag för tillfället äckligt trött. Kan någon träna åt mig idag?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0