Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor.


Jag vet mina vänner, jag vet! Blogginläggen regnar in. Senast igår trillade det ju in två stycken. Inte illa pinkat. På tal om det så tyckte vår standin psykologilärare att ordet kissnödig var otroligt festligt. Jag blev förvirrad, förstod inte konceptet och uppskattade helt enkelt inte den smala humorn.
Allt som oftast uppskattar jag inte heller matteprov fast idag så var det faktiskt helt okej. Endast 6 frågor och fingers crossed att jag knep ett G.
På min fritid är jag glömsk och ser fram emot att åka hem. Inte för att Malmö är pest och pina utan för att hem innebär lätt träningsvecka och honungsmackor. Det är det lilla i livet, tappra läsare! det lilla!
Förresten tror Sussie att jag bara har fyra läsare här på bloggen. Men kom igen! både ni och jag vet ju att vi är fler än så. Am I right? I'm right! right?

..och för er som tycker att det där med att läsa är liiiiite för tungt..
Här kommer några bilder som man liksom vill pussa lite extra på. Så glada människor. mums!







Färglös som en tår blir jag utan dina andetag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0