Jag trycker tillbaks så gott jag kan. Jag håller mig upprätt i din famn.


Just nu ser ut lite såhär. Jag sitter i soffan. Har precis slevat i mig lite mexicansksoppa. Några lägenheter bort hålls det barnkalas. Eller jag tror det i alla fall, på dörren hänger det färgglada ballonger. Rumskompisen är iväg på festligheter medan jag själv laddar upp inför högskoleprovet imorgon. Jag gillar att säga det, högskoleprov. Tungt!
Fast också inte. Jag har varken pluggat eller förberett mig så värst mycket. Jag antar att jag gör det mest bara för sakens skull, för att kolla läget och lite sånt.
Dagen har varit bra. I princip alla är på bra humör, till och med min svensklärare som ärligt talat har varit vrång och otrevligt i två veckor nu! Detta är ju inte så konstigt egentligen. Höstlovet rullar in och ja! det känns för jäkla bra. Dessutom drog jag idag på mig världens mysigaste, kramigaste och mest fulsnygga tröja evaah! (närmansägervärldensmenarmanförståssinteVÄRLDENS!) och jag kände, när jag gick där bland löven, att hösten ändå är ganska trevlig ibland. Så länge man slipper frysa näsan av sig! Amen to dat!




För nånting har stannat för oss två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0