Någon dag är jag din jakttrofé som du övergav

Klockan är 02:37. Här kommer ett trasigt inlägg.

HEYHEY! fantiiiiiastisk greeey här! SUSANNA!
Nu började ju inlägget väldigt festligt, det kommer bli svårt att bibehålla denna festlighet i resten av inlägget. För idag gjorde jag det, det tråkigaste och drygaste provet evaah. Och är det inte alltid så på prov att där är någon, någon som ska andas för högt! någon som efter en förbannat lång och tydlig förklaring ändå lyckas skriva fel och någon som börjar panikhosta mitt under provet.
En annan som ofta panikhostar nu för tiden är Sussie. (hennekanmanminsannläsaominästanallaminainlägg) Förutom att spendera äckligt lång tid på espresso house så gick vi även på bio. En lugn och kramgo lördag kan man säga.
Är i övrigt lite trött på mig själv och allt sånt. Blir kanske en bloggpaus. key.

och just det! fiskar är för jävla konstiga.


Så säg det och få det gjort
det finns bara ett enda sätt att brinna upp


Kommentarer
Postat av: Anonym

kommer du ihåg när man gick in i skolmatan och suckade varje gång det var fisk? (tankenbaraslogmig,fniss)

2011-10-30 @ 12:24:15
URL: http://jousefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0