Jag ljög och låtsades som ingenting.


Denna dagen, hm.. vet inte vart jag ska börja. Det känns som om jag har gjort så otroligt mycket. Jag utnyttjade min sovmorgon till fullo vilket resulterade i att jag nästan kom försent till skolan då jag självklart sovit på tok för länge. Lektionerna var apsoft och lunchen blev en pastasallad med norrmannen.
Jag hade därefter några timmar att döda i stan. Under de senaste veckorna har det blivit lite av en veckorutin att fika med Sussie på tisdagar. Så även denna. Det blev en lång runda i stan. Men då ingen av oss har så mycket pengar för tillfället så blev det ingen shopping. Ja se bloggen! jag har gått och blivit....vad kallar man det? motsatsen till shopaholic..
Sedan tog jag bussen till Nobeltorget, pampingt som det låter visade det sig att det endast var en liten gräsplätt. Jag blev besviken. Vid Nobeltorget bor min bror. Vi pratade namn (jag ska ju snart ska bli faster, har ni glömt det?) och en massa annat. Det var otroligt mysigt och skönt att prata med dom. Lägenheten är fin och jag märkte hur lika vi är ibland, jag och min bror. Sånt gillar jag.
I övrigt tycks jag vara den enda som vågar erkänna att uppbyggnaden inte är så värst rolig. Allt gör ont. Att hoppa tresteg är så förbannat mycket roligare. fuck it.

Jag borde gjort och gjort det ogjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0