Det har blivit svårt att älska, när all kärlek har lett till besvikelse.


Bloggen, jag vet. Oftast är jag positiv och glad MEN inte idag. Detta är därför världens mest onödigaste inlägg. Ingen vill höra om det deppiga i livet men om ni nu har bestämt er för att följa den här bloggen så får ni nog stå ut, just idag.
Det blev en nervös resa från Hässleholm till Malmö då jag endast hade pengar för en biljett till Eslöv. Jag lyckades undvika böter. Gick med huvudvärk vidare till skolan och kom 20 minuter försent. Skoldagen slutade med att mina två lunchkompisar började bråka och lämnade varandra så. Jag bad dom att sluta, sa att jag gillade dom, drog torra skämt men för gäves. Som så många gånger förr var det ingen som lyssnade på mig. Jag gick en runda i stan, utan pengar och med för mycket fritid. Fick dåliga nyheter gällande kommande helg och huvudvärken består.
Kul saker som hände idag? På min bussresa till skolan såg jag två transvestiter och ett lesbiskt par. Malmö är färgglatt. Jag gillart'!
Maten i skolan var god. (Y)

*Tillägg! Dagen slutade mysigt. Pizza med Natalie.

Lever på gränsen till förintelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0