Jag är en vampyr jag suger och spyr. Låt mig komma in jag vill bli din!


Ja helgen blev intressant, tänkte först skriva spännande men insåg att jag nog skriver det ganska ofta. Hur som helst, jag åkte till Växjö i hopp om att göra en bra säsongsavslutning. Det gjorde jag inte. Vi behöver inte prata om det, för VI vill inte göra det. Tre av fyra flickor grät. Den fjärde heter Sussie (lovade att skriva om henne).
Annars var det trevligt som tusan. Alla var glada, fnissiga och liteliite för trötta ibland. Fast det var nog mest jag. Jag var aptrött men lyckades precis piggna till när vi landade i Malmö igen. Sussie blev förvånad (oj, se! nu nämnde jag dig igen) och bad mig att sluta springa runt.
Vad gjorde vi mer? Nae, vi tog väl lite för många bildersomaldrignågonsinbordenåinternet! (eller cedric!!!hanärdum). Erika skrämde livet ur Tea med sin nuskajaggåochläggamig-look och jag shufflade så gott jag kunde på tåget hem. I övrigt så levererade växjö sannerligen inte något bra. Det mesta gick snett, allt från brutna ben till världens fattigaste centralstation. Jag minns faktiskt inte mer. fuck it.

Här kommer lite bilder.

Hela världen är så underbar om man korkad tom och glad.

Kommentarer
Postat av: Mattias Abulu

Vem bröt ett ben? :O

2011-09-20 @ 20:54:06
URL: http://coverboy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Johan Knutsson bröt armen :/ sprang häck och funkisarna hade ställt ut häckarna fel :O

2011-09-20 @ 21:51:44
URL: http://louisearvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0