Hello to all my friends, together we can play some rock'n'roll.


Jag bloggar inte från Vittsjö. MEN! sitter snart på tåget dit. Sussie är här som vanligt och det är ju trevligt. Natten var galen. Ja faktiskt! Utestället hipp var det tänkt men istället blev det båten, tydligen Malmös bästa uteställe. Jag klagar inte. Det var fint som smör. Lite nya vänner, (bästizar?) och sen åkte vi hem. Halv sex sa Sussie, nu är jag trött.
I övrigt så märkte vi hur förbannat snabbt jag kan cykla och hur otroligt liten världen är. Alanyaflickorna träffade alanyapojkar och Sandman var sig inte lik. Jag gav DJ;n tummen upp, mest för att ingen annan gjorde det.
Idag åt vi gyrosrulle. så puligt. så puligt var det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0