Det är fucking typiskt! men det är smällar man får ta.


Jag har prov i historia imorgon, men har liksom redan bestämt mig för att jag inte behöver plugga. (det behöver jag). Mest bara för att jag nästan somnar av bara tanken på det. Det har varit en långdragen dag. Jag tog tåget till Hässleholm och trots en rejäl sovmorgon var jag trött som satan. Därefter fick jag mest bara vänta en massa. Sitta här, sitta där. Låste in mig på toan, dansade lite där, prövade min nya mössa (monki) och tog för många bilder på det enda objektet i närheten, mig själv. Ja det blev som sagt en dryg dag. Vid halv sex var jag hemma i Malmö igen. Plåster på fuckyoufingret och draåthelvete vad trött jag är. Märker ni hur jag klagar? bäst jag slutar upp med det. Blir det festligt i helgen måntro?
Just det! Någon kanske sitter därute i sensommarsverige och fundeliserar över varför jag inte under de senaste dagar har nämnt något om träning och dylikt. Jo! så här ärre! jag har för tillfället två veckors vila och vet ni vad, det är skönt. Kanske mest för att jag vet att framför mig väntar mardrömspass i parken, träning varje dag samt regn/snö/blåstsombaraMalmökanbjudapå. fuck it. Tur att det är kul också.


Mata tillbaka, bara ducka, svinga, ducka, svinga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0