Är du fortfarande arg? är du fortfarande trött? önskar du fortfarande att vi aldrig hade möts?


Sussie är tillbaka och jag känner att ett blogginlägg är på sin plats. Jag har saknat henne, jag märte det idag. Jag har saknat dom båda två, knasiga tjejer alltså! Livet går i högt tempo och Nordiska i Köpenhamn var sweet. Just nu är jag ganska trött, känner mig lite förkyld och på träningen halvstukade jag foten. Men, powerofthemind, jag håller humöret uppe, kanske tack vare en viss norrman samt Sussies och Erikas hemkomst dårrå. Ute på gården säger barnen, den som ligger ner slår man inte på. Det var väl fint. (också inte fint eftersom dom hade slagsmål).

P.S har nog Sveriges händigaste sambo.


Kommentarer
Postat av: sussie

Du är bara för gullig DJLouey!

2011-09-07 @ 09:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0