Dom säger att livet rullar förbi, att jag kastar bort min tid


Vi övar. Så in i helvete vad vi övar. Det senaste inlägget blev ett sent ett, ett luddigt och lätt fluffigt ett. Men det var fint i Rimforsa, och trevliga upplevelser dök liksom upp hela tiden. Hela livet gick som på räls och det skrevs med kärlek och med bläck. Jag låter som en poet, jag vet. Men sanningen är den att jag talar i koder. Mest för att jag själv ska förstå när jag blir till åren. Vad det var som hände där i skogen. 
Just nu snurrar livet som skivorna i Numarken i 130bpm och våra djungelbyxor gör synen lite skev. Men det är fint som sagt. Vi gick på stan och tog en fika med Vidar, Adam och Oscar idag. Nu är ju detta hela nya människor för er, dessutom läser dom inte min blogg, så själva namedropen var totalt onödig. Men ibland blir det så. Lev with it!
Jag kammar mina fjädrar och övar mina danssteg. SWEAT IMORGON!!

Kan fråga vart det kommer från.
Pulsen rusar, huvet känns lätt som en luftballong

Kommentarer
Postat av: nikitaam

Underbar blogg :)



Har hittat en svensk webbshop som säljer hur fräna vintage shorts som helst mellan 300 - 600 kr. Kika in hos mig för att komma dit :)

2012-04-07 @ 17:29:39
URL: http://nikitaam.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0