Tanken på dig får mig att känna som att jag flyger högt över bakgator och avenyer

Glömde visst ladda upp detta...

Jag häller i mig vatten. Städar lite. Häller i mig ytterligare mer. Försöker återfå kraften efter igår. Det var så förbannat roligt! Jag kan rulla på i evigheter om vad som hände och hur cool jag kände mig. Förmodligen hade det bara blivit ett enda långt jagtyckteattjagvarcooligårsåjagtänkerskrytaomsåntsomegentligeninteärsåcooltförsåcoolärjag-inlägg. Sen är det ju min blogg och det var cool. Nej, det kom inte så överdrivet mycket folk, ska jag vara ärlig så var där väldigt lite till en början. Men med tiden kom det mer folk och under de sista timmarna av backtobacks med Sweat collective så var där faktiskt riktigt mycket folk. Vi försökte hålla oss till djungeltrumman och blev svettiga som DJUR! (intehundardådomgörjudendärgrejenmedtungan). Spanjorskor ville ta bild med oss och gratis ölen höll oss snurrande. Hur som helst. Det var en lyckad kväll från början till slut faktiskt. Jag är nöjd, jag är DJ.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0