Känner du den kraft som jag vill ge dig. Vi bygger en värld att älska i



Jag frågar mig själv, varför går jag en Naturvetenskaplig linje? det är inte första gången jag frågar mig själv detta. Varje fysiklektion känner jag hur otroligt ointresserad jag är, det samma gäller matematiken. Mitt senaste matteprov har stor chans att sluta med ett tvåbokstavs betyg, den ena bokstaven är ett I och den andra är inte ett V, you do the math... (#ordvits). Lyckligtvis är dessa ämnen bortvalda. Varför tar jag mig då till lektionerna? en fågel viskade i mitt öra att kunskap är makt fast det gäller väl knappast Matte D?
Annars är det fint. Imorgon rullar jag in på atleticum för att tävla. Jag behöver inte säga mer. Jag orkar inte skriva mer. Jag vill egentligen bara sova bort dagarna så att tiden kan gå snabbare. Jag längtar till festivalerna, studenten, sommarkläder, vårvärmen, onsdag och inspiration.
Men jag är glad ändå, dumt att vara annat.




Det är vi som är OregonZ. Ni kan checkusout här --> OREGONZ . Det är fräsch så be nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0