Tänker inte tänka sånna tankar om någon annan. Tänkt på det länge, tänkt att stanna ändå. Stanna.


Här kommer halvdåliga mobilbilder från tiden som gått. Från lite här och var. Jag är kär. Ni tröttnar nog snart på mig. I övrigt så är jag lite här och var. Åker hit och dit. För några timmar sedan i varma, trygga Malmö och nu i ett kyligt Bollnäs med ett rehab som granne. Jag kan inte lova några inlägg framöver. Trots att mitt liv just nu faktiskt är väldigt händelserikt, till exempel träffar jag Panda på Babel. Jag kan inte heller lova några bilder och väljer därför att tappa ner några på er nu. Jag hoppas ni blir tillfredställda kära läsare. Jag är trött.

Saker som ni borde göra när ni inte läser här är att vara här; OregonZ och lyssna på det här Lazer Lover men framför allt på den här Slow remix
För nu händer det grejer.



För här i dina armar skulle jag nog kunna dö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0